I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Inte trött, sjukt trött

Kategori:

Slängde precis i mig lite mat, rotmos och falukorv, så gott!

Varit inne i stan hela dagen, dvs. skola, checka me Java om praktiken så kommer jobba 13.00 - 21.00 mån - tors och sen 11.00 - 19.00 på fre, ska bli så gött så!

Sen sprang vi runt halva stan och letade praktikplats till Therese men de e fullt överallt så det är lite svårt just nu tyvärr, såhär sista veckan.
Mötte upp Jossan, vi tre gick till gymmet och jag visade de runt och de va helt slut efteråt, antar att de behöver hänga me till gymmet ett par gånger till ;)

Well, skulle helst vilja lägga mig att sova men har mycket att stå i!

Diskas måste göras,
baka silviakaka till syrran som fyller 13 imorgon, plugga spanska och skriva lite på diskussionen på geografin, sen välja kläder till morgondagen eftersom det är fotografering igen, denna gången för gymnasiekatalogen. Gissar på att jag inte kommer i säng förens runt 23-snåret någonstans i alla fall.

Men! Om jag sätter igång nu ska jag väl vara klar nångång!

Love Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: