I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Helg i Stockholm :)

Kategori:

Hej hej bloggen!

Kom hem runt 14-tiden från Stockholm efter massa roliga händelser.

Åkte upp på fredagseftermiddagen, hem till mormor och morfar där även moster Rosita & Roffe och kusinerna + en pojkvän även befann sig och mycket mat och prat och idol blev det. Tror dock att jag har smittat ner hela släkten me tanke på hur mycket jag hostade.

På lördagsförmiddagen åkte vi till Farsta centrum (så jag har smittat alla där med) och handlade lite, två skjortor, två linnen, leggins och ett par vita söta benvärmare blev det för min del. (Bild kommer upp mycket troligen senare) Efter det så tyckte mamma att jag skulle vila, vilket resulterade i att jag la mig på soffan och hostade konstant istället för att vila, för de är omöjligt att slappna av när man har sån rethosta som jag har. Det känns som om det är någon som sitter i min hals och kittlar mig med en fjäder, blir tokig!
Sen så lärde jag morfar Skype med! Så nu snackas det säkert för fullt där borta me tanke på att de bara kostar 20 öre/minuten till Grekland. :)

Vid 20-tiden så fick jag skjuts till Jennica som bor i Jordbro, vi tittade på fotboll och förbannade den dagen domaren föddes. Vi kunde väl fått ena målet i alla fall? Gjorde oss iordning och drog till Handen där Emilia hade fest. Massor av trevliga människor och som man säger "vad en full man säger är en nykter mans tankar" så det blir alltid mycket serious talking när jag är med. Men kul hade jag det, kareokesång blev det vilket resulterade i att jag inte har mycket mer röst idag än vad jag hade tidigare i veckan & sen sov vi så gott allihopa.

Ja juste, va nån random snubbe på festen som hade satt på sig min kappa när han skulle till bussen och sen när han kommer på de och lämnar tillbaka den upptäcker jag att han snodde min mobil, så jag ringde upp och hotade med att om han inte gav tillbaka den så skulle han inte kunna gå på flera månader, så hans kompis, snäll som han var, tog taxin och lämnade tillbaka den. Bäst för dom ;)

Ja ja, skriver alltid så mycket.
Hoppas ni har haft det bra!
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: