I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Förkyld.. igen!

Kategori:

Brorsan sitter och spelar The Hives på Spotify, gotta love them! :) ..och jag sitter här i sängen och snorar och har ont i huvudet.

Har mått lite si sådär hela veckan men idag så bröt väl förkylningen ut och Magnus tyckte det kändes som om jag hade feber.
Gick till Java och sa att jag inte kunde praktisera idag, kanske inte så kul om jag springer omkring och nyser och snorar inför alla gästerna tänkte jag.

Så nu ska jag ta de lugnt och bli frisk hade jag tänkt för över helgen ska jag till Stockholm och träffa mormor och morfar och såklart lite vänner. :)

Hoppas alla andra har haft en bra dag!
Love Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: