I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Poppande på gustavsvik

Kategori:

Superb dag om man inte räknar med min halsont!

Dagen började med övningskörning. Jag åkte fram och tillbaka mellan rondellerna i Kumla, övande på att ligga rätt i filerna, blicka när de skulles och hålla koll på alla bilar (och läskiga lastbilar) som var runtomkring. Jag parkerade tom mellan två bilar utan att krocka! I'm good at this! :D

Sen var det bara att vänta på att mitt UF gäng skulle komma. Blev saft, kaffe och pepparkakor, diskussioner om företaget, eventuella sponsorer, jag visade hur man gör tvål som ser ut som kärleksmums (bild kommer, they look delicious!) och annat snack. :)

Merym och Therese stannade kvar hos mig för att sen åka med till GustavsvikThorens friluftsdag.. eller kväll blir det väl?

Vi på Thoren (som är lite speciella som vanligt) hade hela Gustavsviks äventyrsbad för oss själva mellan 20 - 22 idag.
Lärarna hade fixar DJ bås och dunkade musik, det anordnades tävlingar som blev mer eller mindre misslyckade eftersom badvakterna inte gillade idéerna våra übercoola lärare hade fixat.
Men jag var glad i alla fall, fast kom på mig själv att jag behöver spendera ett par timmar mer på gymmet innan det blir acceptabelt att klä sig i bikini... Well.. det är ju inte sommar än i alla fall! ;)

Men nu ska jag soooovaaaaa.... och bli av med min halsont.

Sleep tight, love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: