I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Paranormal Activity

Kategori:



Kan lungt säga att den är värd att se! Ett måste på bion!

Jag brukar kolla rätt mycket på skräckfilmer så skräms inte så värst av de flesta men den här kändes så riktig me tanke på att den är inspelad med endast en kamera, som skådespelarna själva håller i.

Hoppade till ett par gånger måste jag erkänna, för att inte tala om Therese som satt och stoppade blodflödet i min högra hand, Victor som bet i sin knoge för att inte skrika ut sin rädlsa, och jag veeeet att Oskar också var rädd men han var duktig på att dölja det under filmen! ;)

Det enda jag inte gillade med filmen var slutet. Allting var sjukt verklighetstroget fram till de sista 30 sekunderna av filmen ungefär. Så ne, 4 av 5 möjliga får den, pga slutet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: