I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Om en månad..

Kategori:

så fyller jag 18 år, om nån skulle ha missat det? ;)

Veckan som gått ska jag inte alls klaga på. Vi har kommit igång me Natural Look UF nu (gissa vad vi gör!), bio tre gånger, jobbat på Java, har haft super trevligt umgänge, Oskar OCH Magnus klarade körkortet och övningskörningen för min del flyter på :)

Veckan som kommer nu hoppas jag på blir lika bra. Mormor Dotty och moster Rosita kommer förbi en sväng nu på onsdag, sen har jag matteprov i veckan med men annars inte allt för mycket plugg. Förmodligen och förhoppningsvis så kommer jag att få jobba lite med.

Men vi får sen. Imorgon är en ny dag och en ny vecka och jag behöver verkligen lite sömn nu känner jag!

GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: