I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hmpf!

Kategori:

Jag börjar bli lite dålig igen på det är med uppdateringar, men det händer ju så sjukt mycket intressant runtom mig hela dagarna så har ju inte tid ;)

I måndags var jag med Jossan i alla fall, tisdag var det första skoldagen 4 veckor och jag hade bara matte så plugga inte ihjäl mig direkt. Sen senare samma dag så var det jobb på Java.

Idag så har det varit marknadsföring och engelska. Hanns även med ett hälsosamtal och då insåg jag hur bra jag faktiskt mår just nu och det är sjukt skönt att kunna säga det. Nothing is gonna bring me down!

Eftersom vi är lediga imorgon (ingen idrott och fekb är inställd) så har vi i mina söta lilla UF grupp bestämt oss för att träffas 12 på Java imorgon för att gå igenom marknadsföring, produkt och beställning. Gonna be great, sen är de jobb efter det. och sen bio på det. och sen sova hos Jossan efter det. Ja herregud, fullspäckat imorgon!


Ska nog ta mig en nattmacka, tog mig precis ur duschen.
Sen blir de sova, ska komma in i min rutin att lägga mig runt 22-tiden igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: