I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Full fart!

Kategori:

Tjollahopp!

Eftersom min musmatta (har bärbar och har ingen aning om vad det heter, men musmatta låter bra) är förmodligen överkänslig så pilen hoppas upp och ner hela tiden.. varpå inläggen raderas om och om igen så hoppas verkligen att jag hinner skriva och spara nu innan de skiter sig igen!

Hur som helst. Övningsköring med mamma imorse. Jag tycker jag är grym (pilen har börjat dampa igen på tal om de föregående) men mamma tycker inte de lika mycket som mig. Blev en sväng runt Kumla i snö, slask och halka och kom heela vägen till Hällabrottet, sen ville inte avgassystemet sitta kvar så de lossnade och nu låter vår lilla golf som en raggarbil korsad med en HD-motorcykel, ett himlas liv vill säga!

Det jag ska öva mest på är nog hur jag ska ligga i filerna när man ska svänga, och för att inte tala om alla hundratusentals rondeller som finns i Kumla, de där me placering, är ett måste att öva på.

Efter det blev det stan, träffa mina söta UF medarbetare Therese, Sonia och Merym Java där vi satt och arbetade i tre timmar, eller okej, de blev mest snack och skvaller men lika kul det!

Sen jobb mellan 15 och 21 på Java (fick förövrigt min lön för oktober idag, snabba ryck här!) . Sprang sen till SF för att möta upp Jossan och in och kolla på UP. Så söt film, måste köpa den sen och se den om och om igen! :D

Ja, nu är jag framme i "nutiden" på det här inlägget. Sitter i Jossans bäddsoffa och ska sova så fort det här inlägget är avslutat. Vilket det är NU!

Puss godnatt!
Okej, nudå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: