I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

X-men is up next

Kategori: The Au-pair part of my life

Nu ligger barnen i sängen och jag ska göra en varmmacka och sätta mig och kolla på X-men. Jag har ju faktiskt bara sett tvåan och trean tror jag så ska bli kul att se första med, haha.

Shannon hittar på ursäkter till att få min och Wendys uppmärksamhet, Wendy gick iofs precis ut till bilen för hon ska jobba inatt, stackarn, och Aidan ligger och snuttar på sitt thé ännu. Ja, allt är i sin ordning då alltså.

Men nu blire tv!

x x

Kommentarer

  • Johanna säger:

    1-an är lugnt den bästa. Det är faktiskt den enda som iallafall håller sig måttligt till orginal X-men, och där karaktärerna inte är heeeeeelt ute och cyklar med allt hela tiden. Föredrar tv-serierna framför filmerna, men om man ska se en av filmerna, borde man lugnt se 1-an.



    Hoppas att varmmackan smakade och att filmen var underhållande.



    //Johanna

    2009-05-15 | 22:54:22
    Bloggadress: http://www.sabakunojohanna.blogspot.com
  • Filippa säger:

    Jag har sett ettan och tvåan men inte trean! Har beordrat billy ladda hem den.. Haha XD

    2009-05-16 | 15:42:58

Kommentera inlägget här: