I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tillbaka igen!

Kategori: The Au-pair part of my life

Hejsan svejsan!
Hoppas allt är bra me er, jag mår hur bra som helst i alla fall, trött bara.


Har nu kommit tillbaka till familjen Nugara efter en helg av bbq-partyn.
Åkte till Marie, Rob och Lily Rose med Sabrina på lördagsförmiddagen, hjälpte till lite i deras hem, städa lite oså medans de va iväg på checkning av bebis hos doktorn så när de kom hem igen var de fint och rent i deras hus.
Sen drog Rob och handlade upp hela Tesco sen vare bara att sätta igång me grillning.
Trippade in lite folk titt som tätt, vi var väl som mest 25 st samtidigt men det var många som bara kom förbi och skulle hälsa och kolla på bebisen och sen gick igen.
Hur som helst, kul hade vi, jätte trevliga vänner har de, att engelsmän kan vara så skojiga haha. Senare mot natten, eftersom jag och Sabrina sov kvar, drog vi igång Bad Boys 2 och kollade på den tillsammans med Wesley. På tal om honom, stackars Sabrina som är totalt nerkärad i honom och har ett brustet hjärta nu. Love hurts darling, sorry.

Nästa morgon var det upp igen, städa undan lite och fixa tills nästa gäster skulle komma. Var bara drygt tio pers idag, men lika trevlig för det! Mera bbq tack! Vi åkte hem runt 7-tiden eftersom både jag och Sabrina jobbar imorgon, trotts att det är Bank Holiday Monday imorgon, men that's life! :)

Jora, jag fick allt lite snygga bilder, eller Maeva kanske jag ska säga eftersom hon sprang omkring me kameran hela tiden, som förövrigt just nu är hemma hos Sabrina för jag la ner den i hennes väska och glömde den. Men får förmodligen tillbaka den imorgon. :)

Nu ska jag sitta och prata me alla som har killproblem 'cause I'm the looooove doc!

Love love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: