I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tillbaka igen från London

Kategori: The Au-pair part of my life

Hejsan bloggen!

Nu är jag hemma i Bracknell igen, helt slut efter helgens bravader! Men så skojigt vi har haft det då, skönt att få träffa hela galna familjen igen. Har allt saknat dom. :))

Ligger just nu i sängen och äter lösgodis (mamma va ju så söt och köpte med sig från SWE, färskt lösgodis, mmhh) och ska alldeles strax sätta på Mamma Mia DVDn som de tog med sig. Mina småsyskon var med i en musikal i skolan som jag såklart missade, men det spelades in så jag med kunde få se det :)

Ska skriva ut vad som hände under helgen sen senare tror jag, kommer bli massor... Men kan säga så mycket att vi har sett HELA London nu i alla fall! :)

Puss puss

Kommentarer

  • fanny säger:

    Haha då ä vi på samma plan där....fotboll=skittråkigt!!! jag tycker bättre om hocky mer action i det o de åker skrdiskor o använder klubba oxå

    2009-05-04 | 21:53:12
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/
  • Jessie<3 säger:

    Vilken härlig dag du har haft! =)



    Sv: Ja, det får du göra! Så bra är det! =D Ska också ladda ner några avsnitt som jag har missat =P Kram!

    2009-05-04 | 23:00:25
    Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här: