I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Svar till Em

Kategori: The Au-pair part of my life

Hej Em, eftersom du varken lämnade din blogg-adress eller mejl-adress så svarar på jag dina frågor genom inlägget, hoppas på att du kikar in och ser vad jag svarat!

Hejsan!
Jag har funderat på att åka till london som au pair och såg att du gjort det så undrar bara om det är okej att jag ställer lite frågor? :) Åkte du dit med någon du kände eller helt ensam? Trivs du bra? Hade du någon barnerfarenhet innan resan? :)

Svar:

Jag åkte hit alldeles ensam, kände ingen och visste inte vad som skulle hända eller någonting men det löste sig rätt snabbt.
Jag trivs faktiskt otroligt bra, visst är vissa dagar lite mindre bra men annars så stortrivs jag. Det är lite synd att jag ska hem om mindre än två månader, hade kunnat stanna ett bra tag till!
Nix, jag hade ingen barnerfarenhet alls mer än att jag själv varit barn och växt upp med tre yngre syskon. Har aldrig suttit barnvakt, jobbat på dagis tidigare eller liknande. Men allt har gått jätte bra i alla fall, det gäller att lyssna och ha tålamod!

Hoppas du blev nöjd med svaren!

Kommentarer

  • Em säger:

    Tack så hemskt mycket för svaret! Jag är själv just nu jättesugen på att åka som au pair men har ingen erfarenhet av barn men hoppas att det går ändå! :)

    2009-05-15 | 15:48:06
  • kajsa säger:

    du är ju ai-pair i england, och jag undrar om du vet om affären Zara finns i london för ja ska till london i sommar :D

    2009-05-31 | 21:48:51
    Bloggadress: http://kajsshhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: