I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sol sol sol och värme!

Kategori: The Au-pair part of my life

Åh så underbart väder vi har haft idag! Bättre ska det bli. Ska verkligen ligga ute och pressa i solen så mycket som möjligt nu, la märke till att jag allt fått lite färg på kroppen!

Var en sväng till parken med barnen efter lunch, spelade lite tennis och åt glass, mums.
Efter det strök jag kläder för att vänta tills klockan skulle bli 5 så jag kunde börja me middagen men Wendy gjorde den istället eftersom jag strök, det tyckte hon var "fair". Jaha okej, lider inte direkt..

Och ja, hon känner sig alltid jätte elak när hon har ett "go" på mig om någonting. För under de 5 månaderna jag varit här har jag aldrig sagt emot, surat eller gråit (inför henne alltså, har nog gråtit en gång sen jag kom hit tror jag, coolt). Jag sitter alltid och tar emot utskällningen rätt i ansiktet och håller med henne. Hih, jag e så bra på att få folk att känna sig elaka! Ingen bra egenskap kanske, men de blir ju positivt för mig för de mesta!

Men ska ner och se om hon behöver hjälp me någe, måste ju fråga för säkerthetsskull så hon inte surar ihop över nåt annat? :O


Ska sen kolla igenom lite bilder som Aidan tog under tiden vi var i parken, gissar att de mest är inzoomade konstiga bilder på hans öga eller nåt liknande som vanligt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: