I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

London - bilder

Kategori:

Nuså ska jag ta mig i kragen och lägga upp lite skojiga bilder från förra helgen då min familj var och hälsade på i England. :)


Engelskbuss och Big Ben, pappa i jeans längre fram dära ;)

På Madame Tussauds, Arnold och lillebror Billy såklart.

Beyoncé och Melina; Filippa, Michael Jacksson och Melina; Elvis och Billy (visst hade de kunnat vara bröder?!)

Mycket Primark shopping blev det, eller shopping i huvetaget. Melina och mamma.

Primark kassar har en otrolig förmåga att gå sönder men Melina är glad i alla fall;
Carnaby på söndagen innan allt öppnade; Diesel öppnade nytt där snart.

London Eye.

Inne på Movieum, kungatronen är min! ;)

Hitta ett rum me massa stora saker i!


Ripleys Belive it or not, alla utom pappa som tar bilden.

Upp och ner rummet med Filippa; Världens längsteman och systrarna Granberg, förkrympta människohuvuden..

Kommentarer

  • Ells säger:

    okej, har tränat och ska snart åka på konfirmationsfest! :)

    2009-05-09 | 12:30:04
    Bloggadress: http://eljolilj.blogg.se/
  • Anonym säger:

    London är ju bara för underbart !

    2009-05-10 | 01:51:55
  • Anonym säger:

    Om du har frågor ang. au-pair livet, spana då först in min kategori Aupair - frågor och svar!

    2009-05-10 | 15:14:54
    Bloggadress: http://antitoxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: