I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lång dag idag

Kategori: The Au-pair part of my life

Hej hallå!

Kom tillbaka för dryga halvtimman sen, har blivit en lång dag med massa städande. Håller ju på att hjälpa Marie med hennes hushåll nu eftersom hon inte orkar med någonting. Bebisen (Lily Rose) är en vecka försenad men hon säger att den kommer på måndag och då blir det fest! Haha, vi får väl hoppas på det i alla fall. Hur som helst så blir allting alltid roligt när man har en galen Sabrina med sig och musiken på högsta volum och en sopkvast att dansa med. Vi möblerade även om i Wesleys rum, hoppas han gillar det!

Efter allt städande så åt vi kyckling från KFC, glass, godis och kollade på YESMAN och SATC - the movie. Har kommit på att det är rätt bra att jag håller till i det huset eftersom de pratar franska så jag får öva lite och höra franska rätt mycket där.
Annars blev det badmintonturnering, chilli peppar i munnen igen så jag trodde jag skulle dö, handla födelsedagskort till Shannon (så svårt att veta vad hon vill ha så hon får en hundring, det lär väl li bra?) och annat skoj.

Men nu ska jag krypa ner i min säng och sussa sött.
Ha de så bra! Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: