I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fashion sale

Kategori: Superficial

Det här fick jag med mig hem!


Make up från K Co UK

Mineralpuder (orginalpris £26)
Ljusgrön ögonskugga (orginalpris £15)
Genomskinligt läppglans (orginalpris £6)
Mascara (orginalpris £9.5)
Puder borste (orginalpris £15.99)

£22 (skulle varit £72.49)



Glasfiber nagelfil med Swarovski kristaller + fodral, båda från WOW

£18 (orginalpris £45)



Bodybutter från Brownearth

£9 (orginalpris £16)

Kommentarer

  • Jessie<3 säger:

    Kul med lite shopping! =)



    Sv: Haha ne det hade jag inte =P Men weei va kul att jag gissade rätt! =D Ska läsa hela svaret nu!



    Va skönt! Har du mycket hemma sysslor och så att göra eller?



    Idag har jag bara tagit det lugnt och varit i stan en snabbis. Kram!

    2009-05-17 | 22:15:13
    Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här: