I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Eurovision Song Contest

Kategori: Philosophical

Vet ni vad jag tycker?
Att Sverige, år efter år, har bland de sämsta scenframtädanderna.. om de nu stavas så?
Vi har bra låtar, men vi har för lite action i våra bidrag. Jag menar, de står ju bara där!
Om man jämför med resten av bidragen så har de massa acrobater, jätte fina och häftiga bakgrundsdansare osv, riktigt showigt.. Tror vi förlorar rätt mycket på det för ju mer underhållande det är, ju bättre framträder låten, tycker i alla fall jag.

Förövrigt, kommentatören här i England nämnde vårat bidrag och ordet "terrifying" i samma mening, inget bra tecken!

Ja man får väl hoppas på det bästa i alla fall! :)

Kommentarer

  • Angelica Pettersson säger:

    Jag håller absolut med dig!

    2009-05-17 | 01:24:20
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/
  • Johanna säger:

    VIsst, man har ju sett folk som vunnit trots tråkighet på scenen, men det var ju snart 10 år sedan typ. Kolla bara på låten förra året: Låten tyckte jag var anskrämligt dålig, men däremot hade dem med en av mina största idoler, konståkaren Evgeni Plushenko, vilket nästan hade fått mig att rösta på dem trots att jag inte gillade låten.

    2009-05-17 | 12:19:03
    Bloggadress: http://www.sabakunojohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: