I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090523

Kategori: The Au-pair part of my life

God morgon bloggen!
Tidig uppdatering idag, eller tidig och tidig, halv 10 hade klockan redan hunnit bli såg jag.
Kom nyss ur duschen i alla fall så sitter här och torkar mitt hår just nu och ska sen packa ihop lite grejer eftersom jag sover hos Maries idag. Jag och Sabrina åker dit vid 11-tiden och idag ska jag minsann inte vara en halvtimma sen, haha.
Men ser fram emot det jätte mycket, ska bli så kul att träffa dom igen. Tänk om alla kunde vara så söta och gästvänliga som Marie och Rob! Marie säger alltid "Alla är välkomna hit, mitt hus är erat hus".

Men nu ska jag försöka få på mig lite kläder också, skulle nog sitta bra med lite frukost med för den delen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: