I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090522

Kategori: The Au-pair part of my life

Godkväll världen!

Ja, vad ska man säga. Trodde det skulle bli lite mera uppdateringar idag eftersom jag har varit ledig hela dagen men jag var väldigt lat idag måste jag säga!

Blev väckt kl. 4 av Aidan som var törstig och brännhet!
Så fixade lite juice, gav honom medicin och en kall handduk att lägga i hans panna, han somnade sen om på två röda som tur är.
Vaknade sen kl. 7 av att barnen gick upp, somna om och vaknade kl. 10Taff, Daniel och Nathan hade högljudda diskussioner nere i vardagsrummet men släpade mig inte upp förens efter 11-tiden tror jag.
Dusch, fixa me naglar, hår and what have you.
Tog en sväng till lilla affärn med och handla lite philadelphia, sen hem igen och satte mig ute i solen och läste lite i min bok. Underbart väder!
Tog senare en sväng till Sabrina och vi satte oss i parken och prata lite, spelade tennis osv.
Sen var det hem igen och nu sitter jag barnvakt till småbarnen eftersom Wendy och Patrick är ute och roar sig, det är lugnt mellan dom nu som tur är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: