I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090520

Kategori: The Au-pair part of my life

Godkväll bloggen!

Wendy åkte precis iväg till jobbet och Sian åkte hem, barnen ligger och sover och jag sitter i sängen med laptopen i knät och funderar på att sova.

Var ledig fram till kl. 1 idag så åkte till Bracknell med Sabrina eftersom hon ville köpa nåt att ha på sig i helgen + jag skulle handla lite knäckebröd och varma koppen.
Så det bar av kl. 9 på morgonen, in till Tesco, hitta kläder till Sabrina, vidare till New Look, Miss Selfridge, alla andra designkläder i Bentalls och slutligen Topshop där jag hittade min fina blåa klänning för 300 kr. Jätte fin! Lägger ut bild en annan dag.
Sen in till Sainsbury's och handla mat, hem igen, stryka en hög med tvätt, hämta Shannon, springa tillbaka och hämta pengar hemma, springa till skolan igen eftersom de hade bull-försäljning där.
Sen kom Sian, vi åt middag, de åkte iväg på Aidans karate träning, jag var ute och sprang i en halvtimma (inget stopp alls där!) och kände mig sjukt duktig. Sen har de bara blivit tv.

Och nu sitter jag här, lite huvudvärk har jag med känner jag men de går nog över, har tagit ett par tabletter så.
Men det blir nog sova, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: