I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090518

Kategori: The Au-pair part of my life

Hejsan bloggen!

Idag blev de knappt nån uppdatering alls men har man lite att stå i så går tiden rätt fort och man glömmer bort datorn.

Väckte barnen runt 7 tiden i alla fall och gjorde sen alla vardags-sysslor som jag gör annars och har skrivit om allt för mycket i denna blogg redan!
Fick reda på att Nathan hade försökt ringa mig i lördags men min mobil tutade bara upptaget hela tiden (skit mobil) för de skulle ut och ville ha mig med dem.
Sabrina fortsätter att prata om snyggingen Wesley, hon är ju för söt hon, och jag lovar att hon är rätt nerkärad i honom, haha!
Hann med en timmas jogging/powerwalk idag med. Hade t o m spring i benen så det blir absolut en runda igen imorgon, måste ju faktiskt komma igång nu så man går ner nåt kilo tills Grekland i sommar! pepp pepp!

Men nu ska jag sova!
Ni får ha de så bra allihopa,
puss godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: