I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090514

Kategori: The Au-pair part of my life

God förmiddag.

Skulle börja vid elva idag och hade igår kväll bestämt med mig själv att stiga upp halv 9 och dra ut på promenad. Jag som är så fruktansvärt seg på morgonen låg och drog mig en extra tio minuter sen sa jag till mig själv, på me kläder och ut! Kan ju inte se ut som jag gör nu till sommaren, uschja! Så var ute på 30-minuters powerwalk, ska fortsätta med det tror jag för jag piggnade till riktigt mycket. Har kommit på att enda tiden på dagen som jag verkligen har tid att gå ut är om jag går upp tidigare på morgonen så så får det bli hädanefter! När jag kom tillbaka igen tog jag en skön kall dusch (älskar att duscha kallt) och sen hörde jag W. ropa "Jag behöver inte dig förens de slutat skolan så du kan gå och lägga dig igen om du vill". Mycket frestande tänkte jag, men de blir inte sängen för om jag lägger mig igen kommer jag vara jätte seg resten av dagen och det orkar jag inte med nu när jag äntligen piggnat till.

Men nu blir det Kellog's Special K och kaffe!

Kommentarer

  • MALIN - Amor Vincit Omnia säger:

    SV: aha okej :) har du många nya vänner där borta då? :)

    2009-05-14 | 13:37:52
    Bloggadress: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: