I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090509

Kategori: The Au-pair part of my life

God förmiddag.
Hoppas allt är bra med er, en annan kom precis ur duschen och ska snart sätta sig och äta brunch, eller nåt i den stilen.
Resten av folket i huset (Wendy och Nathan) sover fortfarande men så brukar det vara på lördagmornar. Ska i alla fall med Sabrina in till Bracknell snart, eller jag skulle ringa när jag var klar eftersom hon ringde när jag fortfarande låg och halvsov, och där ska jag se om jag hittar nåt bra till Shan-Shan, annars får jag nog världens utskällning om jag inte köper nåt, haha.

Igår innan jag la mig så tittade jag även på The Curios Case of Benjamin Button, jätte härlig och söt film som jag tycker alla borde se.

Men till frukosten, hungrar ihjäl hära!
Puss

Kommentarer

  • matilda säger:

    Sv: Tråkigt att höra om ryggskadan... är det illa?

    Görs nåt kul ikväll då? :D

    2009-05-09 | 17:28:49
    Bloggadress: http://elitecyclist.blogg.se/
  • Sandra säger:

    åhh den vill jag se :) verkar riktigt bra!!



    svar: Vad skönt att han blivit det.



    Nej det får vi hoppas att det inte är, håller tummarna att ha kryar på sig fort.

    2009-05-10 | 02:37:03
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: