I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090507

Kategori: The Au-pair part of my life

God eftermiddag!

Kvällar har blivit data-tid har jag kommit fram till, eller oftast efter 8-tiden i alla fall. Vet inte varför det blivit så men orkar inte dra igång datorn för allt tar alltid sån tid när jag sätter mig här! Någon som orkade läsa igenom hela förra inlägget eller? Haha, nån ynka människa?

Vi har fått en ny lägenhet i Kumla C nu så slipper Kumlaby när jag kommer hem, 1 juli flyttar vi dit så jag kommer lite efter där men är perfekt för mig i alla fall för jag behöver rensa igenom min garderob och få ordning på mina grejer.

Annars idag har allt gått bra. Känns som om Wendy och jag kommit mycket närmare varandra de här senaste dagarna vilket är skönt, pratar om de mesta nu och de känns som om hon behöver att ha nån att bara snacka med nu eftersom det blev som det blev med Patrick. Han är då inte guds bästa barn har det kommit fram men nog inget som ska skrivas ut här.

Mamma sitter och letar lite resor från London till Grekland just nu så jag får lite semester jag med. Ska sätta igång och leta lite jag med så vi hittar nåt, börjar bli lite bråttom eftersom de e fullt på de flesta flygen..

Bilderna ligger nu ute på facebook förresten, ska lägga ut ett par stycken här ikväll tror jag, alla blir det inte i alla fall! :D

Kommentarer

  • mormor säger:

    jag är trogen följare av din blogg du skriver så bra

    2009-05-08 | 11:01:24

Kommentera inlägget här: