I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skitdator....

Kategori:

Kan lugnt säga att hade jag varit hemma i Sverige nu hade min dator varit inne hos datastefan redan i tisdags. Jag och Aidan skulle kolla på SvampBob Fyrkant, som vi båda är mycket stora fans till(!), på min dator men den började sega lite så jag startar väl om den tänkte jag, då brukar de bli fart på den. Sagt och gjort.. och vi väntade... och väntade... och väntade... men datorn höll sig svart. Eh.. jaha? Och jag som har noll tålamod när de kommer till min dator blev skitsur för den ska alltid hålla på och krångla! Har försökt att få igång den nu de senaste dagarna, och jag har fått igång den men den hakar upp sig så fort man rör på musen lite. Så då är det bara att börja om från början igen. Sen helt plötsligt la Vista av, startade om datorn minst 5 gånger innan jag fick tillbaka de, då det blev någe fel på internet anslutningen.. starta om datorn igen... och igen.. och igen.. Sen stannade den på "Loggas ut..." och den loggade ut sig en hel natt utan att ens stänga ner sig själv... sen igårkväll gav jag upp.. skitförbannad var jag. Men jag tänkte om jag låter datorn vara ett tag, över natten så kanske den vill samarbeta imorgon? Och det ville han :)


Men nu ska jag in till Bracknell, sola solarium (yes, jag hitta ett solarium!), handla lite och sen hem för att hämta barn :)

Pusspuss

Kommentarer

  • sandra säger:

    min dator höll också på och knäppade sig massor när jag var i england. hängde sig och gick inte att stänga av.. undrar varför det är så?

    2009-03-27 | 13:30:53
    Bloggadress: http://yousoundsotwee.blogg.se/
  • Elle säger:

    Jag hatar när datrer krånglar!! hoppas det blir bättre! Ha en bra helg!

    2009-03-27 | 14:36:29
    Bloggadress: http://fashionforelife.blogg.se/
  • Mandy säger:

    Jag vet inte riktigt hur det gick... det visar sig om 3 veckor.. jobbigt att gå och vänta..



    Jo det är bara bra! :D

    Hittar du på nu då?

    2009-03-27 | 14:36:56
    Bloggadress: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här: