I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Shopping och tågförseningar

Kategori: Superficial

Hejsan allihopa!

Kom hem från Reading för ungefär en halvtimma sen och det här är vad jag fått med mig hem.

Från Primark:
- en rosa klänning med vita "blomhjärtan"
- en svart trekvarts cardigan
- ett par ljusbruna gladiator sandaler
- en vit bikini med svarta prickar


Från Mkone:
- en vit klänning med massor av blommor
- ett par svarta hotpants/shorts


Från Poundland:
- Pedikyr-set
- rakhyvlar


Kommer att lägga ut bilder imorgon på allt de inköpta, blev helt förälskad i klänningarna! Det är så otroligt söta och somriga.

Hur som helst så hade jag och Sabrina tänkt att ta halv 6 tåget hem men när vi väl kom till tågstationen så var tåget försenat tills 18.02 så det var bara att sätta sig och vänta. När klockan äntligen var 5 i 6 så satte vi oss på tåget men hör hur tågchaffören säger i speakern "Stannar bara i Ascot och går sen vidare direkt till London Waterloo" Eh.. Vi ska av vid Bracknell? Så det var bara att slänga sig ur tåget och leta upp ett annat. Vilket vi tillslut hittade och då var klockan kvart över 6. Men väl på tåget, börjar åka iväg och hinnar stanna två gånger innan vi nåt första stationen ens. Stannade yttligare 5 gånger under turen som vanligtvis brukar ta 20 minuter men idag tog över en timma. När vi äntligen var framme i Bracknell hade vi missat bussen me två minuter så fick sitta och vänta en halvtimma ute i kylan.
Och nu är jag äntligen hemma! Att det kan vara så krångligt med alla tåg hela tiden då!

Kommentarer

  • thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel säger:

    Svar: Det blir nog Prince - Gold. En ganska okänd låt för det flesta, men den är riktigt bra enligt mig och den kommer nog passa perfekt :) Jaha, åh den låten .. Phil är riktigt grym, både text och sångmässigt. Så du sjunger också eller? :) Allt väl annars?

    2009-03-21 | 22:11:28
    Bloggadress: http://thesshanning.blogg.se/
  • madde säger:

    åh väntar på bilderna imorgon*

    2009-03-21 | 22:49:31
    Bloggadress: http://mrsmaddy.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Jag har några frågor jag hoppas att du kan svara på :) Hur fick du jobbet som au pair? Vad får du i lön? Hur funkar det, får du mycket tid för dig själv eller har du fullt upp hela tiden?

    2009-03-21 | 22:51:28
    Bloggadress: http://attentionwhore.blogg.se/
  • Veronica säger:

    haha ja jag förstår det! Det e samma här så jag vet precis hur du känner ;)

    2009-03-24 | 11:47:18
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/

Kommentera inlägget här: