I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nya vänner

Kategori: The Au-pair part of my life

Kom nyss hem från Emelie. Vi åt pizza och kollade på Djävulen bär Prada och snackade massa skit och intressen. Så skönt att jag börjar få lite mera kontakter nu, Emelie var jätte trevlig dessutom. :)

Måste bara berätta hur hon bodde!
Ett riktigt manison med pool, tennisplan, stall, hagar, stora rymliga rum och underbar inredning. Lite sådär gammeldags nånstans från 1700-talet ungefär. Nästa gång jag söker som au-pair ska jag misann till en sån familj med! ;) Hur som helst så sysslade mannen i huset med hästar, närmare bestämt polohästar så just nu hade de två söta pållar hemma. De hade även en labrador, och de må jag säga att det var den största labdradoren jag någonsin sett! Den var lite stor som Reggie (min familj vet vem det är) och kolsvart och hur mys som helst. Sen hade de såklart en liten labbis-valp på 11 veckor. Gulligull!

Men vi ska höras i veckan iaf, så jag får träffa lite vänner till henne och så och sen hitta på nåt kul. Så nu blir Wendy lätt av med mig oftare, haha!

Men nu ska jag sova. Ny vecka imorgon och ÄNTLIGEN kommer en reparatör och fixar tvättmaskinen som har slitit sönder våra kläder i tre månader nu!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    min dag va lugn men mysig o bra ;) din då sötis ?? <3

    2009-03-30 | 00:05:56
    Bloggadress: http://modemix.blogg.se/
  • thomai säger:

    Kul att träffat lite nytt folk

    2009-03-30 | 12:54:27

Kommentera inlägget här: