I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Miss Selfridge

Kategori: Superficial



Shannon måste då alltid kladda med sina fingrar på min spegel! :)

Nyinköpta tröjan från Miss Selfridge i alla fall. Känns jätte vårig och jag känner mig otroligt snygg i ljusgult när jag väl fått lite solbränna :)

Tror faktiskt jag missat att visa mitt hårband, syns inte så jätte bra på denna bilden men den e ju så otroligt söt den med! Svart stor rosett på sidan. Rosett är hett!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jätte söt topp! :D

    2009-03-14 | 17:53:01
    Bloggadress: http://chicflia.blogg.se/
  • Marina :) säger:

    Jag vill också ha ett sånt hårband!!!!!!!!! :/

    de var jätte fiiiiiiiiiiiint :)

    2009-03-15 | 23:38:43

Kommentera inlägget här: