I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Läggdags

Kategori: The Au-pair part of my life

Alldeles snart ska jag sussa sött.
Här är klockan strax innan 10 och mina ögon håller på att slå ihop, inte klokt vad trött jag blir här.
Hemma var det aldrig sängen innan 12, här är de helst inte efter 10 om jag inte redan har slockna på soffan framför tv;n. Men får mina 8 timmars skönhetssömn garanterat! ;)

Och det var ett himlans tjat om att ha en film på bloggen där jag e med, får väl videoblogga lite imrn eller nåt så mina söta läsare får någonting lika sött (kanske inte) att titta på!

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: