I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Läggdags

Kategori: The Au-pair part of my life

Har fått tvinga mig själv att vara vaken ända tills nue eftersom jag skulle hålla barnen vakna så länge som möjligt.
Lyckligvis somnade Shannon för 5 minuter sen (Aidan slocknade innan nio, tusan!) så äntligen kan jag krypa ner i sängen och stänga mina trött ögon!

Imorgon ska jag nog ta mig till Bracknell Lesiure center, införskaffa mig ett allt-i-allo kort för alldeles för mycket pengar och sen jävlar ska de börja tränas!
Har även varit jätte duktig och satt upp lite mål och delmål nu.

Och vilken tur jag har som har en bodybuilder på min msn som jag ska anställa som personlig tränare när jag kommer hem till Sverige igen, haha! ;)


Nee.. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: