I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090315

Kategori: The Au-pair part of my life

Vaknade upp runt 7 tiden av att Shannon sprang omkring och sjöng, galna unge! Somna gott om igen och vaknade upp vid 10 tiden då jag erövrade duschen och stod där i en halvtimma.

Idag så ska vi ha familje-middag vilket innebär att Daniel och Zoey kommer förbi med alla fyra barnen (Mia, Harvey, Mckenzie och Cody), Patrick är här och självklart Wendy + barn och jag :) Det är mysigt när det är mycket folk hära, fullt hus ska det vara! :)

Men nu ska jag ner och fixa nåt att äta, lite hungrig.
Vad händer idag hos er då?

Kommentarer

  • Filippa. säger:

    Ingenting. Absolut ingenting. Helt tråkigt. Men samtidigt SKÖNT! Härligt. Lite sorgligt för skolan börjar imorgon. Funderar på för tillfället vad jag ska göra. Om jag ska läsa ut Så länge vi båda andas ännu en gång: Har nog läst om boken sju-tio gånger om. Det är fjärde boken om Bella och Edwrad. Slutet. Så jäääävla bra alltså. Kan boken just nu utantill... ^^

    2009-03-15 | 12:46:37
    Bloggadress: http://msfilippa.blogg.se/
  • thesshanning säger:

    Svar: Skulle aldrig våga åka så långt hemifrån, haha. skulle känna mig vilsen :p beundransvärt att du gjort det tkr jag!



    Haha det förstår jag, hur länge ska du stanna i england då? och hur länge har du varit där nu?



    Härligt att det är bra med dig :) med mig är helt okej, lite trött bara. Konstigt nog vaknar jag jättetidigt på helgerna, men på vardagar vill jag sova jättelänge, som inte går då pga skolan.. så typiskt :p



    Jo det skulle jag också göra om jag var du, ta hem dom på direkten!:D vad är det för hästar du har då?



    Kram <3

    2009-03-15 | 12:49:15
    Bloggadress: http://thesshanning.blogg.se/
  • kajsa.s säger:

    svar: ja första är ju grym den =)

    2009-03-15 | 13:13:00
    Bloggadress: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: