I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090305

Kategori: The Au-pair part of my life

Inlägg nr 400 blev det här såg jag. Grattis eller nåt sånt till mig!

Hittills har jag hunnit vakna, få barnen till skolan, varit ute i slasket och geggan med hundarna i 50 minuter drygt, duschat och nu sitter jag här och ska fixa till mig för att sen sätta igång med städandet.

När jag kom hem från promenaden var det fullt hus då Nathan var uppe, hans arbetsgivare var här och Daniel. Eftersom att ingen svarade när det knackade på dörren (jag var ute och Nath sov) så tog Daniel en stege och klättrade in genom Nathans fönster och väckte honom. Haha rätt åt den sömntutan!


Nu ska jag städa, snart ;)

Kommentarer

  • Lindah med H säger:

    Är det sant!! det måste ju gå och ladda ner någonstans! bah! Har också bott i UK. vart bor du? aupairar du?



    /Lindah

    2009-03-05 | 16:28:48
    Bloggadress: http://blueberrysanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: