I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090303

Kategori: The Au-pair part of my life

Allt har vairt som vanligt idag, fast sämre väder har det dock blivit men blev en en-timmas-promenad med hundarna imorse iaf. De har blivit så bortskämda med långpromenader nu!

Jag och Wendy bestämde oss även för att "nu jävlar ska vi tag tag i oss själva och tappa lite kilon!" Så nästa vecka börjar "helvetet" på riktigt och så fort det blir ljusare ute ska jag ta med henne på riktiga powerwalk promenader! Hon tyckte även att jag skulle säga till henne om kvällarna när barnen lagt sig ; come on fattie! Out with the bike, I don't want to see you in minimum 30 min! Haha, får se om hon pallar de eftersom hon själv påstår sig vara en människa som aldrig i hela sitt liv har tränat!

Har även laddat hem (fy skäms!) Power Pilates så ska väl visa henne den nåndag med så hon blir lite mjukare i kroppen. Jag har faktiskt t o m fått henne att köpa hem mer grönsaker och frukt, mindre godis och kakor. Tror hon känner lite tryck när jag påpekar att "jag faktiskt kommer från en riktigt hälsosam familj med rutin i mat och träning"!

Just nu är de fullt hus, barnen sitter i badkaret och leker men Wendy har dom just nu så har några minuter off :)

Kommentarer

  • thomai säger:

    Du e ju för go,tänk att jag började med tygblöjor och nu har du snart gjort eget schampo,och påverkar englands folk med bättre mat och hälsa ,du kommer bli den bästa läraren där borta....

    2009-03-03 | 22:27:24
  • Maria säger:

    Sol och värme äger ^^,

    Men nu är jag ju hemma i sverige igen </3 ahah

    2009-03-03 | 23:02:26
    Bloggadress: http://onefivesiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: