I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ystad

Kategori:

Nu ska mamma skjutsa iväg Melina för de ska ha pepping-frukost på café Java. Jag ska med alldeles strax ta en kopp kaffe och sen fortsätta ordna runt me all musik. Tänkte hinna med lägga in lite nytt på Ipoden och mobilen, men får se hur långt jag kommer. Har i alla fall redan packat allt så det är klart, ska bara fixa en baguett och lite annat att äta eftersom det kommer bli en 7 timmars bil resa ner dit.

Hela familjen ska i alla fall med, vi ska stanna nere i Ystad hela helgen och campa i husvagnen utanför Anders (pappas bror) och Mariannes jätte stora vackra villa vid Borrby. Var ett tag vi träffade dom med så det ska bli jätte kul!

Anledningen till att vi åker dit ner över helgen är för att min yngsta syster Melina ska tälva USM i truppgymnastik och hon är placerad i det bästa laget just nu. De skickar ner tre lag tror jag så de e bara att hålla tummarna för att de går lika bra som förra året. Då kom de etta, delad tvåa och femma i USM. I år på JSM fick vi två silver, damlaget och mixlaget tror jag det var. Men Örebro äger gymnastik Sverige så hårt just nu att alla tappar hakan när de ser hur vi hela tiden vinner med över ett poäng (de räknar med hundradelar).

Men nu, åter till Ipoden, och Frillan vill ha uppmärksamhet :p

Ni får ha de så bra i helgen!
Kanske uppdaterar lite för ska dra me mig datorn dit, men inte säkert att jag fixar internet. Får se! :)

Puss

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Okej :) Fan vad skönt att vara hemma igen då :)

    2009-06-05 | 10:11:25
    Bloggadress: http://attentionwhore.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jaså du är nere i Skåne nu? Välkommen eller vad man ska säga haha.



    Svar: Nej men man ska ju inte ta skit heller, absolut inte. Man måste våga säga ifrån.



    Då hållr jag tummarna för din lillasyster idag och hoppas det går bra!

    2009-06-05 | 11:27:52
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: