I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Team Granberg!

Kategori:

Mamma och jag alltså, vi måste ju vara bäst på att städa lägenheter och packa ner sjuhundra miljoner smågrejer och sortera ut allt. Tvättat av väggar, dammsugit, tvättat fönster och lister är det som ska göras och vi räknar med att va klara med det innan midsommar! Vi grejar't!

Ja det är alltid roligt me lite sällskap och musik på. :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra för mamma har åkt tillbaka till Kvarnstugan och Billy är med Erika (hans flickvän, en riktigt söt tjej du hittat där brorsan!) , de tränar tror jag så han kommer inte förens senare. Fundra om jag kanske ska dra till nån kompis? Med vilka pengar undrar ni kanske då? och det undrar jag med, hihi. så blir nog att sitta hemma och trycka i mig en burk med ananas, mums!


Puss puss



Och Filippa... ni har faktiskt ätit sushi när jag var i England så de va då inte de miiiiiinsta synd om dig ! :)

Magnus, sushin var från sushi bar som du tipsade mig om.
:)

Kommentarer

  • Daniela säger:

    jo de brukar ju vara så :>

    haha ja faktist! riktigt skönt väder var det igår, fastän solen inte var framme så ofta. nu är det regn och 10 grader pånytt :(

    2009-06-15 | 19:00:52
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • Bella säger:

    Visst är den vacker. Ska jag köpa den tycker du? :D





    Jaahaa.. men åh vad mysigt!

    2009-06-15 | 20:21:45
    Bloggadress: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här: