I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sol och sommar

Kategori:

Kollade hur vädret skulle se ut under veckan, 20 + enda fram till nästa helg! Hur underbart är inte det?!

Jag, mamma och mina systrar har precis legat uppe vid sjön och solat, måste ha en bra grund innan vi åker till Grekland ju. Så nu har jag lite snygg bränna i alla fall, bara att komma i form då, hmmm...

Imorgon ska jag och mamma till Örebro en snabbis och hämta Melinas linser, min hårddisk, ta en snabbis in på panduro och kolla lite dära. Just, Bauhaus med, skulle kolla efter fejk gräs som vi kan lägga på våran proton (som en brygga av metall eller vad man ska säga) så man kan ligga där och sola mitt ute på sjön sen. Vi fixar och trixar vi! ;)

Men ska in och kolla på våra söta kattungar nu, ena har t o m öppnat ögonen!
Puss

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Åhh ja underbara väder :) wiie.



    svar: Ja det är så gott. Och så somrigt.



    Jo det är ju kul att fixa och trixta när man flyttar iaf :)

    2009-06-22 | 17:52:29
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se/
  • fanny säger:

    ja klara mig från bilköerna=) man måste va ute i god tid.

    vi hade rätt fint väder på öland....lite blåsigt me den gick an...så de va rätt kul...dock tråkigt me mordet som skedde på våran camping=(

    2009-06-23 | 00:19:31
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: