I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Revy på Skogstorpskolan

Kategori:

Jag missade revyn igårkväll på mina syskons skola eftersom att jag var i Sthlm men blev inbjuden idag i stället för att se vad jag gått miste om. Kollade tillsammans med resten av skolan och ja gud, jag höll på att garva ihjäl mig!

Det är så härligt med människor som bjuder på sig själva. Det är inte många killar i 9an som vågar göra sånt, oftast är de tjejerna som får hitta på nåt (så var de i alla fall för min klass när vi slutade 9an).

Men det bjöds på parodier av lärare, dans, sång, skämt, gosskören (som sjöng "klappa händerna"), killar som klädde ut sig och dansade till Spice Girls, modevisning då elever var utklädda till lärare och massor av annat! Glömde helt bort att ta kort för jag skrattade så jag fick ont i magen men jag fick med när killarna hoppade runt i trikåer och tyllkjolar till svansjön.

Titta själva! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: