I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Rensat garderoben

Kategori:

Efter att ha tittat på Skogstorpskolans avslutning (som var jätte fin, alla sjöng så bra) så åkte jag, mamma och Melina för att släppa av Billy och Filippa i skolan eftersom de va avslutningsmiddag och Billy skulle vara med och severa.
Sen åkte vi vidare för att kolla på skor eftersom våra vita blivit missfärgade, men jag hittade inga tyvärr..
Sen tog vi oss hem och jag satte igång med rensing av kläder, skor, väskor, smycken, krims krams, små saker, skolsaker och allt jag kunde hitta!

Men nu så är allt klart, de tog sina timmar men är stolt över allt jag är klar!
Nu ska jag och mamma sova så lägger in bilder på mina fina syskon imorgon! :)

Puss godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: