I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Onsdagen - stressade!

Kategori:

Hann ju inte skriva vad som hände under onsdagen i förra inlägget eftersom mamma ville sova men ska dra igenom det så jag kan läsa och komma ihåg sen när jag är gammal och grå!

Vaknade 5 på morgonen och gick ner och drack vatten, gick och la mig igen och vaknade inte förens 10-tiden kanske. Sara, Madde och Veronica satt redan nere då och åt baguette med skagenröra, mums! Så vi satt och mosade i oss det och sen drog jag vidare till Handen där jag skulle träffa Jennica. Sagt och gjort och sen drog vi in till stan för jag skulle träffa Mange och spana in hans nya lägenhet och Jenka skulle jobba.
Jätte fin lägenhet är det i alla fall, även fast det ser ut som en arbetarplats där just nu, men slår vad om att den kommer bli super snygg!
Vi åkte sen vidare, träffa Micke och bestämde oss för att käka på Donken eftersom det är där Jennica jobbar. Så vi kom dit, ställde oss i kön och skulle sen beställa glass av Jenka. Då säger hon;
Jennica: Säg att ni vill ha cheeseburgare!
Vi: Va?
Jennica: Vill ni ha cheeseburgare?
Jag: Eh... ah
Jennica går och samlar ihop tre cheeseburgare + glassen och vi går iväg glada och sätter oss!
Efter ett tag kom vi på att vi var törstiga så jag och Micke går fram igen, jag lutar mig över disken till Jennica och säger:
Jag: Du, du glömde våra vatten!
Jennica: Oj.. (springer och fyller på två mellan coca cola och en vatten)
Jag: Hihihi, tack darling!

Tänk så bra va, gick på 43 kr, billigt och bra!

In sen en vända på Topman för Mange skulle kolla upp ett par byxor men hittade dom inte. Sen ringde Veronica och ville träffa mig inne på Hardrock Café för hon lovade mig att bjuda  mig på glass där. Så vi skyndade oss dit och jag insåg att min buss skulle gå om 45 minuter så vi stressade dit. Kom dit halv 6 (min buss skulle gå kl. 6) och när glassen kom, 20 i 6, slängde vi oss i den (den var jätte god) och kutade sen till t-banan. Veronica som hade högklackat på sig ramlade en gång och jag höll på att garva ihjäl mig!
Fick säga hejdå till alla inne på t-banan, fast Micke sprang med mig till bussen, bärandes på min väska, tack gullet!
2 minuter innan bussen gick kom jag fram, jätte fräsh och svettades, haha!
Stackars tanten jag satt bredvid men hon babblade på om massa och var så söt så i alla fall!

Hetsiga två dagar som sagt men värt det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: