I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jag far hit och dit

Kategori:

Kom hem från England i onsdags och efter det har det varit fullt upp hela tiden. Torsdagen åkte jag in och åt frukost på Java och snackade där, sen träffade jag massor av vänner och var med dom hela eftermiddagen + lite shopping. Fredagen åkte vi bil i 7 timmar ner till Ystad, var på USM i truppgymnastik hela helgen och sen 7 timmar hem på söndagen. Idag, måndag, var det upp igen tidigt på morgonen och käka frukost på Java och prata sommarjobb, kolla lite på stan. Sen hem, åka me mamma och syster och kolla skor, släppa av syster på ridskolan, växla pengar och handla en present till en speciell person. Hämta syster, äta middag och nu ska jag och mamma ut och gå snart i de fina vädret.

Imorgon blir de skoj med, men de skriver jag ut imorgonbitti för det ska bli en överraskning! :D

Ja tänk vad jag far fram och tillbaka hela tiden, alltid upptagen med nåt. Fast just nu är prioritet 1 att fixa jobb så ska tjata runt hela veckan!

Men nu kommer bilder från helgen!
Puss

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Ja fullt upp har du allt haft, jag har inte haft tid att ha kontakt med dig inte :)

    2009-06-08 | 20:51:02
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här: