I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Godnatt!

Kategori:

Nej,  nu ska jag tacka för mig, stänga ner datorn och krypa ner i sängen för att försöka bli frisk. Känner på mig att en förkylning är på väg eftersom min hals gör ont och jag nyser hela tiden..

Har inte varit sjuk en enda gång i England, det är den friska luften i Sverige, jag svär! Haha!

Men imorgon är det ny vecka och flytt som är igång så ska städa hela lägenheten med mamma! Ha de så bra!

Puss godnatt!

Kommentarer

  • Liivan säger:

    Ohja, de gamla disneyfilmerna är dunder altså. Så himla fina på många olika sätt!



    Åh är det sant. Jag har också åkt på en fet förkylning vilket är superjobbigt. Går runt och nyser, har ont i halsen och känner mig krasslig !! Ush! Krya på dig gumman. Jag åker också till Grekland snart :O<3

    2009-06-15 | 00:15:09
    Bloggadress: http://liivan.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Säkert det friska luften ;) Vi har det så bra att vi blir sjuka haha.



    SVar: Tack! Ja jag hoppas också ni får lite sol snart igen.



    Haha ja det är synd det ;) Har samma problem, svårt att hitta frivilliga!



    Nej Landskrona åker man ju inte till kanske. Vi flyttade dit för ett år sedan när min kille skrev kontrakt med BoIS.

    2009-06-15 | 00:37:19
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se/
  • Bella säger:

    Nu blev jag osäker vart han skulle. Men det var en liten okänd ö han skulle till :) hehe..

    2009-06-15 | 10:12:40
    Bloggadress: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här: