I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Update from Greece

Kategori:

Hejsan bloggen!

Oaktiv som tusan är jag men just nu är jag i Grekland sen 8 juli och kommer inte hem förens 22a så njuter av solen, de vita strändera och turkosa vattnet här på Thassos. Hit ska man verkligen om man vill slappna av, underbart!

Har hänt en hel del trots att det står rätt stilla men jag lider inte en sekund, bra för mig att slappna av lite.
Sitter just nu hemma i mormor och morfars hus i Kalivia och väntar på att vi ska åka till Theologos och äta get (underbart gott) och umgås med roligt sällskap.

Dagarna går fort. De består av frukost, sola, bada, lunch, sova, sola, bada, middag, ute.. eller något i den stilen. Relax till max!

Men jag längtar hem. Har varit så fullt upp nu sen jag kom hem från England och jag vill ha lite tid till mina söta vänner med! Ska upp till Sthlm direkt från Arlanda och träffa lite vänner, sen blir det ev. jobb en vecka i Örebro (cross my fingers!) och sen KANSKE KANSKE jag ska med Kalle och jobba på en pub i Irland i två veckor innan skolan börjar. Hur sjukt kul skulle inte det vara?!

Hur som helst, ska sätta mig och kolla på Family Matters, Steven Q. Urkel är ju hilarious! Måste absolut ses!


Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige saknar er massor och en extra slängkyss till Josefin Norling som fyllde 19 för en vecka sen!

Puss puss <3

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Sv: Ja verkligen! Åh va skönt det låter och så mycket du har fått gjort =) Idag har jag varit i stan en stund och tränat lite =)

    2009-07-22 | 01:04:55
    Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här: