I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Framtida yrke kanske?

Kategori:

God förmiddag folket och hoppas ni har haft en bra start på dagen.

Sommarlovet segar sig fram här ute på landet men som tur är har jag lite att sysselsätta mig med. Köket då vill säga. Skulle kanske bli målare så mycket som jag kan om det nu utan att ens ha gått nån utbildning!

Påtal om jobb och pengar så ligger jag väldigt risigt till på den fronten just nu.
Har ca 350 kr och det är allt jag äger just nu och eftersom jag inte har något sommarjobb så lär det inte ramla in pengar hur som helst. Sen fick jag nyligen reda på att studiebidraget ska sänkas med 200 kr. Inte okej!
Så när jag satt och tjurade som mest över att jag kände mig fattigast i Sverige ringde Aspa Herrgård (där jag jobbade förra sommaren) och sa att de behövde hjälp på söndag. YES YES YES! Så de är lite pengar i alla fall som jag ska hålla hårt i!

Tror jag ska ringa Hasse och fråga hur mycket han är villig att betala för att jag ska fixa deras fönster. Har ju lite tid över nu när de visade sig att jag inte fick jobb på Slottsfestivalen. Suger att inte vara 18 alltså.. Men snart så fyller jag ju! I december alltså...

Men nu ska jag pussa lite på mina kattungar och ringa grannen!
Puss

Kommentarer

  • Daniela säger:

    ja fyfan!

    aah va skönt :D i sommar, tjaa.. i början var jag mest bara i vasa, där min mamma bor, och hade det lite angenämt med vännerna här. sen i slutet av juni stack jag och min vän iväg till turkiet, första gången jag flög hihi! ;) men vi flög ju 4 gånger på ett dygn då så lite trögt blev det väl. så var vi där tills mitten av juli, kom hem, degade och sölade och tja, fan nu är det redan slutet av juli :D haha. så egentligen ingenting+turkiet :) vad har du gjort?

    2009-07-29 | 17:48:45
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: