I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

En bra slogan

Kategori:

Jag och Magnus funderade på vad jag skulle ha för slogan på min blogg nu när jag inte är au-pair längre. Det var ju jätte lätt då för då visste man precis vad min blogg handlade om. Och nu är det bara jag igen och den vanliga vardagen i Sverige.

Så jag funderade på vad som kunde beskriva den här bloggen bra.

Jag och mamma brukar alltid hålla på och skoja om att man skulle kunna göra en reality serie av våran familj för vi hittar alltid på massor, skojar och bråkar med varandra. Alltid 50 projekt på gång samtidigt och åker runt på tävlingar, träningar och resor.

Så det här blir helt enkelt, min familjs reality blogg fast från mitt perspektiv och det kommer att skrivas aningen mer om mig antar jag.

Men ska springa omkring med kameran och fota och filma in alla roliga (och konstiga) händelser i vår vardag för att bryta hela den här trenden att blogga om mode och hur mycket man är ute och festar. Har läst om det allt för mycket känner jag.

Kommer kanske inte komma igång så bra nu under sommaren eftersom att jag latar mig och målar mig för det mesta men önska mig lycka till!

X X

Kommentarer


Kommentera inlägget här: