I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Yoga

Kategori: The Au-pair part of my life

Hade dagen ledig igår så jag och Sabrina åkte till Brecknell och jag köpte en ny cardigan för min beiga (den dära från Gina) gick sönder i tvätten?! Favoritkofta var det iaf men nu har jag allt skaffat mig en ny!
Wendy har gjort upp en "roaster" till mig nu iaf så jag kan ta en koll i den om det e något jag har glömt att göra under dagen osv.

Imorse blev jag väckt kl. 6 av Shannon som ville ha sitt the. De ska egentligen inte upp förens 7.30 men de fick sitt the och sen gick jag och la mig igen för att bli väckt igen en halvtimma senare då hon minsann skulle klä på sig. Ah, hon fick väl göra det då. Halv åtta stiger jag upp och klär på Aidan och mig själv och ber Shannon att tvätta ansiktet och borsta hår/tänder. Och som hon segade! Hon kan misann skrika och skälla på Aidan när han är trottsig mot mig men hon lyssnar då inte för fem öre vissa gånger.. Hon kan vara rätt elak mot honom, stackarn.

Är ensam hemma i helgen igen eftersom barnen åker till pappa John och Wendy till Patrick så jag och Sabrina ska till Bracknell Lesuire Center och testa på Yoga! 2 timmars pass, lär ju inte kunna gå dagen efter men men, får försöka komma ihåg med träningar oså nu. Har kvällar och helger ledig så de e ju perfekt!

Ska påbörja strykandet vilken sekund som helst nu.
Hanna, jag väntar fortfarande på ditt samtal !

Puss

Kommentarer

  • thomai säger:

    Oj,två timmars yoga...du kommer att veta att du har en kropp efter det...hadet såbra.

    2009-01-29 | 12:15:16
  • Arandur säger:

    Hoppas du får en härlig Torsdag :)

    Kolla gärna in min fotoblogg.

    2009-01-29 | 12:18:29
    Bloggadress: http://arandur.blogg.se/
  • Veronica säger:

    JAG VILL TILLBAKA TILL ENGLAND!!!!!!!!! NUUU

    2009-01-29 | 21:29:59
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/

Kommentera inlägget här: