I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tisdag

Kategori: The Au-pair part of my life

Dagen i sig har varit okay. Ganska lugnt nar barnen ar i skolan sa jag hann me att tvatta och dammsuga idag! Shannon har varit ett weirdo hela dagen (Wendy haller med) sa de fick lagga sig en timma tidigare idag eftersom hon holl pa med sina dumheter hela tiden. Och hon ar alltid sa elak mot Aidan stackarn!

Och jag maste beratta!
Igar sa knacka de pa dorren och Nathan oppnade och prata me nan. Jag tog for givet att det var Harley sa brydde mig inte men tva sekunder senare hoppade Shan upp i mitt kna och sa; Polisen ar har! Dom skramde livet ur mig nar jag skuller ner for trappan!
Jag satt som ett fragetecken och trodde hon skamta men tog mig upp ur soffan och gick for att kolla och mkt riktigt sa stod det tva poliser i full uniform i trappan. En minut senare satt Nat i polis-bilen, med handklovar pa!
Fick hora sen att han hade forra aret (november, december) hade varit ute med ett par vanner och druckit och de hade sparat ur och han hade sparkat pa en bil eller liknande och nan hade sett det och anmalt det. Innan dess har har "knitting" en bil. Har fortfarande inte listat ut om han snodde den eller tjuvkoppla den eller vaaaa? Vill inte direkt fraga heller.. Hehe.

Men allt var okay. Han kom hem igen runt 11 tiden.
Som Wendy sa; Vi ar inte direkt nan vanlig "svensson"-familj.

Nej jag har listat ut de by now ;)

Puss, sov gott :*


(internet ar alldeles for segt och datan med sa skippar msn idag! men allt ar bra och ar ni oroliga ar det bara att ringa. Puss familjen)

Kommentarer

  • Billy säger:

    Guuuuuuuud va läskigt med att polisen står vid ens dörr =S men hoppas du kommigt fram till svaren på dina frågor:) men dom är som vi:) Ingen vanlig "svensson"-familj:P Ha det så bra syster älskar dig<3

    2009-01-20 | 23:22:06
  • mormor säger:

    Håller med Billy,men jag tycker du är cool,som klarar av allting så bra.kramar från mormor.

    2009-01-22 | 15:23:47
    Bloggadress: http://måste man ha blogg

Kommentera inlägget här: