I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

London calling

Kategori: The Au-pair part of my life

Det är lite svårt att hinna med att blogga osv eftersom jag inte har lyckats fixa det trådlösa bredbandet än på min dator men ska fråga Nathan om hjälp nån dag i veckan nu tror jag. Har fixat sladd så jag kan
ladda datorn åtminstonde!

Hur som helst, i lördags så åkte jag med Sabrina in till London. Kallt som satan var det men hur mysigt som helst! Hon visade mig runt lite, Trafalgar Square, Big Ben och allt vad det nu heter. Vi gick även runt
och kollade lite i affärer och på rean. Och jaa... Jag köpte ett par skor yttligare! Men jag har velat ha dom sen första gången jag såg dom och nu kostade dom en tredjedel av priset som de gör annars, så jag passade på nu. Ska väl försöka fixa nån bild på dom sen men de flesta kanske vet vilka skor jag menar om jag säger "de svarta gladiatorskorna på Zara, högklackade och lite platå på"? Ringer det nån klocka? Tror tom att jag har visat mamma dom. Hehe. Köpte lite mer nödvändiga saker med som underkläder tex! Men det var jätte mysigt där inne iaf. Alla smågator man kunde svänga in på och herrans vad folk. Hanna och Emma kommer tuppa av om de kommer hit! Hahah! ;) Synd att det var så kallt ock. Men ska lätt in dit fler gånger, fast om det e sol då. När jag kom hem var jag helt slut. Tog en dusch, sa godnatt till alla
och gick och la mig. Men trevlig dag var det!

Kommentarer

  • thomai säger:

    Häftigt att få börja lära känna London

    2009-01-12 | 23:15:31

Kommentera inlägget här: