I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Internet-skit

Kategori: The Au-pair part of my life

Får snart dårdimpen på deras internet. Det är segare än det vi har i Kvarnstugan! Såå.. Jag har funderat på att skaffa en dongel (mobilt-bredband) för de har ett par bra sex månaders erbjudanden just nu. Det skulle väl kunna fungera mamma?

Hur som helst så står jag och stryker lite tvätt just nu (kommer bli en exemplarisk hemma-fru!) och smådansar lite till musiken som kommer ur radion. Wendy tyckte att hon gav mig jääätttee mycket jobb.. Dammsuga och stryka. Snart klar haha.

Åh, förresten ska jag hälsa till mamma från Wendy att igår åt vi faktikst en nyttig middag! Makaroner i tomatsås och korv (de äter korv hela tiden här!)..

Och till mina söta små vänner. Här har ni telenr till deras hem telefon, det kostar bara 1kr/min, det är väl inte så farligt så det e bara att slå en pling när ni vill. Skriver mobnr med men de e nog lite dyrare att ringa till tror jag.

Hem; +441344422831
Mob; +44794152207
Sen har ni såklart mitt mob nr hem till min vanliga mobil: 0732413240

Slå en pling vettja , skönt att prata lite svenska! ;)
Pusss :*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja men gör det.har du ingen du kan fråga ,det är väl som hemma typ 199:-/mån det är det väl värt?

    2009-01-22 | 21:06:41

Kommentera inlägget här: