I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hej då Sverige

Kategori:

Flyget får 11.45 så jag har en liten stund kvar på mig i lilla Sverige. Om ett par timmar startar ett helt nytt liv och jag kan inte bärga mig! Kul ska jag ha det i alla fall och ta det sura med en nypa salt. Men en livserfarenhet mer blir det. Terminal 2 är inge kul att åka ifrån för de fanns en taxfree och ett café that's it. Roligare på terminal 5! Finns inte så mycket att skriva egentligen mer än att jag kommer sakna alla vänner och familj men tar mig väl hem nångång, beroende på hur mycket det kostar osv. Vi får se! Men önska mig lycka till. ;)

För att kommentera klickar man längst ner till höger av inlägget där det står "Klottra". Får se hur många i släkten det är som klarar av det nu ;)

Puss puss

Kommentarer

  • Johanna S säger:

    Jag är inte direkt nån i släkten, men måste ju säga lycka till iaf. Hoppas du har det skönt:)

    2009-01-05 | 14:35:48
  • Melina och mamma Thomai säger:

    Hej nu vi läst;D va synd att terminal 2 va så tråkig hah xD puss o kram ..:D hoppas det går bra där nere nudå:) <33

    2009-01-05 | 19:04:27
  • FIlippa säger:

    Självklart ser man knappen XD Jag, Filippa, är dock inte s blind.. Hehe.. Det är jag nog kanske uan glasögon med glasögon är jag inte blind. Hörde att terminalen var tråkig. Bara två affärer typ. Trist. Då vet man att nästa gång åker man från Terminal FEM... (En femma. kryssar för femman BINGO YEAAA!!! asg)

    Nåväl. Resan gick bra iaf om man inte fick sitta vid nödutgången som jag tror mamma sa att du fick. Stackars dig. OBS! Om jag har fel så skit i att jag skrev det.

    Hälsningar: Din lillasyster Filippa och vår pappa Östen hälsar ;)

    2009-01-06 | 11:43:20
  • veronica säger:

    haha jag antar att det där sista va en pik till mormor? ;)

    2009-01-15 | 17:51:11
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/

Kommentera inlägget här: