I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Egentligen

Kategori: Philosophical

Om jag ska vara helt ärlig så dagarna innan jag skulle åka, speciellt runt nyår så hade jag världens ångest. Funderade på vad jag verkligen gett mig in på. Att flytta till en helt främmande familj, till ett främmande land utan några som helst vänner eller kontakter. Lite Marit Bergman - I have no party to go to feeling över det hela men tog tag i mig själv och tänkte. Det är nu eller aldrig, man lever bara en gång och jag har fått världens möjligheter sen jag bestämde mig för att skolan var egentligen bara skit som fick mig att sitta ner på en hård stol 8 timmar om dygnet för att lyssna på nån gubbe som babblar på om helt onödiga saker. Ryggont fick jag av det med men honestly, jag tänker knappt på min rygg mera. Det stör mig inte, det gör ont men den stör mig inte som den brukade.

Och hit kom jag och här stannar jag ett tag till. Wendy tror att jag kommer drabbas av "home-sickness" och åka hem tidigare men jag har bestämt mig; NEJ. Jag ska vara kvar trotts att " I have no party to go to and no friends in this town" . Än. Har ju faktiskt bara varit här i mindre än fyra veckor. Vad hade man förväntat sig egentligen?
Dessutom har halva min vänkrets lovat och svärt att komma och hälsa på mig iaf en gång (får se ur de blir) sen ska min söta familj även ta sig till London.

Men åter till Trial och (and ska det såklart vara!) Retibution. En av serierna jag följer i detta kalla regniga land.

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Denise, jag är verkligen avundsjuk på dig för att du vågar göra dehär, verkligen.

    Tycker du är massor med duktig.



    Ha det så bra sötnos :)

    2009-01-31 | 06:13:57
    Bloggadress: http://caaoo.blogg.se/
  • Melina säger:

    Jaaapps mamma har faktist lovat nu att vi ska komma till dej någon gång :) hoppas snart (Y)(Y)(Y)!!

    2009-01-31 | 14:27:13
  • thomai säger:

    Ja du har verkligen stärkt upp dej med den här yttre och inre resan...fortsätt så här du kommer inte att ångra dej.

    2009-01-31 | 16:13:56
  • thomai säger:

    förresten vilken fin bloggsida du har gjort,fina bilder och allt.

    2009-01-31 | 16:15:30

Kommentera inlägget här: